Az Emberi Erőforrások Minisztériuma 543.000 Ft-os összértékű támogatásának köszönhetően, a NTP-TFJ-18-0027 kódú „Játszani is engedd…”: gamification alkalmazása a szentesi gimnázium tehetséggondozási munkájában című pályázat keretében 2-2 példányban 14 különböző társasjátékot, valamint egy 3D nyomtatót sikerült beszerezni, melyeket a gimnáziumban folyó oktató-nevelő, tehetséggondozó munkákban tudunk a jövőben használni.
A beszerzett társasjátékok: Bla Bla Bla; Fedőnevek – Asszociációs társasjáték; Fedőnevek négyszemközt – kooperatív társasjáték; Activity Original – Társasjáték; Concept – Asszociációs társasjáték az Asmodee-től; Relativity; Imagine; Quarto Classic – Amőba jellegű logikai játék; Quoridor Classic – Táblajáték; Abalone – Logikai táblajáték; Scrabble Original – Mattel szóalkotó társasjáték; Sztorikocka (Story Cubes) – Kommunikációs társasjáték; Sztorikocka cselekvésekkel – Story Cubes kommunikációs társasjáték; Sztorikocka Kalandokkal – Story Cubes kommunikációs társasjáték